Η ομαδοσυνεργατική δημιουργία κειμένων καθώς και της εικαστικής ψηφιακής απεικόνισης των ιδεών των μαθητών που
αφορούν το πλαίσιο της ορθής χρήσης
του διαδικτύου. A./
9
νηπιαγωγεία συνθέτουν 1
διαδικτυακή ιστορία, η οποία συνδημιουργείται διαδοχικά από
τον κάθε εταίρο.
Αξίες, όπως η φιλία,
η ελευθερία, η
ισότητα, η αγάπη,
η ανεκτικότητα, ο σεβασμός,
καθορίστηκαν ως σημεία
αναφοράς, κεντρικοί άξονες
και πηγή άντλησης ιδεών
για όλους τους εμπλεκόμενους. B./
Συνεργατικό έργο για την Ασφάλεια και η ορθή
συμπεριφορά στον κυβερνοχώρο
μέσα από διαδραστικές και
χαρούμενες δραστηριότητες για παιδιά
προσχολικής εκπαίδευσης. Η
Ασφαλής πλοήγηση καθώς
και η ανάπτυξη σωστής συμπεριφοράς
στο διαδίκτυο από τους
μαθητές, αποτέλεσαν τα βασικά
σημεία αναφοράς αλλά
και τους στόχους του σχεδίου μας. C./
5 νηπιαγωγεία
ανακαλύπτουν τους καλλιτέχνες Malevich, Picasso, Klimt, Klee, Monet και
δημιουργούν διαδραστικά
και με συνέργεια 5 πρωτότυπα
έργα μαθαίνοντας και ακολουθώντας τις αντίστοιχες τεχνικές τους. D./
Η βασική παιδαγωγική εστίαση αυτού του έργου είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν τη γλώσσα-στόχο, συνειδητοποιώντας τη σημασία και την αξία της και ταυτόχρονα χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες να αντλήσουν χαρά και αυτοεπιβεβαίωση από την επίτευξη μικρών στόχων που οι ίδιοι βάζουν κάθε φορά. E. /
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου